Subject: FW: Elektrituruseaduse muudatusi tutvustav üritus 18.04
From: "Tauno Hilimon" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 15:47:57 +0300

Tere

Jagan ka teile.

Tervitades

Tauno Hilimon

Energiaturgude ekspert
Energeetika osakond
Kliimaministeerium

Mob: +372 5885 1226  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
|  <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee | 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn

From: Tauno Hilimon
Sent: Friday, April 12, 2024 1:24 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektrituruseaduse muudatusi tutvustav üritus 18.04

Head turuosalised!

Saadame teile kutse elektrituruseaduse eelnõu tutvustamiseks. Toimumisaeg 
18.04 kell 11:00 – 13:00. Eelnõu on majavälisel kooskõlastusel (kiri leitav 
Kliimaministeeriumi avalikust dokumendiregistrist: 
<https://adr.envir.ee/et/document.html?id=902077b9-fcaa-42da-b418-a034cac0d59f> 
https://adr.envir.ee/et/document.html?id=902077b9-fcaa-42da-b418-a034cac0d59f). 
Tagasisidet eelnõule ootame 2 nädala jooksul (25. aprilli õhtuks), kas 
aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või eelnõude infosüsteemis: 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/71af84fe-c49e-4161-a97e-ed1d8bb1a4ba> 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/71af84fe-c49e-4161-a97e-ed1d8bb1a4ba.

Esialgne päevakava:

11:00-11:30 Kliimaministeeriumi ettekanne

11:30-12:00 Elektrilevi ettekanne (energiasalvestuse topeltmaksustamise 
vabastamise tehniline lahendus)

12:00-13:00 Muud ettekanded ja arutelu

Lisaks sellele üritusele plaanime täiendavat kaasamisüritust peale 
ettepanekute eelnõusse integreerimist.

!Kuna saadame kutse mitmesse meililisti, siis on võimalik, et saate selle 
mitu korda.!

Tervitades

Tauno Hilimon

Energiaturgude ekspert
Energeetika osakond
Kliimaministeerium

Mob: +372 5885 1226  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
|  <http://www.kliimaministeerium.ee/> www.kliimaministeerium.ee | 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn

_______________________________________________________________________________

Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Kas vajad abi?

 <https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YjFkYzE4YzktY2QwNy00YTRjLWEyOGYtMWQwZjM1Y2JlZGMy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22982d5054-1b3c-4a65-9351-3c842ea4ca12%22%2c%22Oid%22%3a%2285e10f48-2b33-4cf4-92b8-a89c9b678014%22%7d> 
Liitu koosolekuga kohe

Koosoleku ID: 381 436 041 366

Pääsukood: CyGQyc

  _____

Korraldajatele: 
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=85e10f48-2b33-4cf4-92b8-a89c9b678014&tenantId=982d5054-1b3c-4a65-9351-3c842ea4ca12&threadId=[email-masked]&messageId=0&language=et-EE> 
Koosoleku suvandid | 
<https://dialin.teams.microsoft.com/usp/pstnconferencing> Lähtesta 
sissehelistamise PIN

________________________________________________________________________________